.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از حضور در مناطق محروم کشور و با همراهی یک تیم متخصص ؛
خدمات جهادی ، درمانی پزشک بدون مرز مازندرانی در کشور آفریقایی زیمباوه
شمال نیوز: تیم پزشکان جهادی بدون مرز دانشگاه علوم پزشکی تهران به سرپرستی دکتر عمادی پزشک مازندرانی دارنده مدال صلح و فداکاری ژنو، با هدف ارائه خدمات درمانی به کشور زیمباوه عزیمت کردند.
خدمات جهادی ، درمانی پزشک بدون مرز مازندرانی در کشور آفریقایی زیمباوه

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، تیم پزشکان جهادی به سرپرستی پزشک بدون مرز دکتر سید ناصر عمادی دارنده مدال صلح و فداکاری (فلورانس نایتینگل) ژنو، متخصص پوست و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همراهی ۱۲ پزشک متخصص عضو هیئت علمی ایرانی به دعوت وزیر بهداشت زیمبابوه و با همکاری سفارت ایران در این کشور به مدت دو هفته از 25 مهرماه تا 10 آبان ماه 1401 در دو بیمارستان PILO UBH , مستقر و خدمات درمانی ارائه دادند.

 

تیم پزشکان ایرانی در آغاز ورود به زیمبابوه (کشوری در جنوب آفریقا با ۴۰ میلیون جمعیت) مورد استقبال صمیمی معاون رئیس جمهور و وزیر بهداشت و معاونین وزارت و سفیر ایران در زیمباوه قرار گرفتند.

 

در این سفر تیم پزشکی در زیمباوه نشست های صمیمی با مسئولین وزارت بهداشت زیمبابوه، معاون رئیس جمهور و جمعی از مقامات این کشور داشته و طی این دو هفته تعداد 400 بیمار تحت درمان و 30 بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفتند. همچنین برگزاری کلاس های آموزشی برای دانشجویان این کشور با تدریس دکتر عمادی از دیگر خدمات ارائه شده است.

 

دکتر عمادی اهداف این سفر و نتایج آن را تاکید بر اهداف والای بشر دوستانه ملت مسلمان ایران و توسعه مناسبات اقتصادی برای شرکت ها و متخصصین ایرانی به منظور دسترسی به اقتصاد سلامت در آفریقا از طریق ارسال تجهیزات پزشکی، دارویی و نیروی انسانی متخصص دانست و گفت: موضوع سلامت نقش اساسی و بنیادی در تحکیم روابط کشور با سایر کشورهای دنیا دارد و قطعا وزارت خارجه و بهداشت اهمیت پیگیری نتایج بدست آمده را در دستور کار خود قرار می‌دهند تا بتوانیم جایگاه ویژه ای از ایران در آفریقا آشکار کنیم.

 

وی در ادامه نتیجه دو هفته حضور تیم درمانی تخصصی با حضور ۱۲ پزشک متخصص ایرانی را صادرات تجهیزات پزشکی ایران به زیمبابوه، اعزام دانشجویان زیمبابوه به ایران برای آموزش، صادرات داروهای تولید ایران به زیمبابوه، اعزام متخصصین ایرانی برای درمان و آموزش به زیمبابوه، تجهیز و‌ راه اندازی دو بخش جراحی قلب و کمورادیوتراپی با همکاری شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی نیازهای ضروری و فوری کشور دوست زیمبابوه اعلام کرد.

 

در پایان مراسمی با حضور معاون رئیس جمهور زیمباوه برگزار و از خدمات انسانی پزشکان ایرانی تقدیر و تشکر به عمل آمد و مقرر شد همسر رئیس جمهور زیمبابوه که ریاست بنیاد خیریه کشور را عهده دار است برای بازدید از بخش های آموزشی -درمانی و پیگیری موضوعات فوق در آینده بسیار نزدیک به ایران سفر کند.

 

گفتنی است، فعالیت های جهادی پزشکان ایرانی سه مرتبه در صدر گزارشات خبری شبکه ملی تلوزیون و روزنامه های کشور زیمباوه قرار گرفت.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشجو 21 آبان 1401
سلام دکتر عمادی هفته قبل روز شنبه برای تدریس ما دانشجویان پزشکی علوم پزشکی مازندران سرکلاس در بیمازستان بوعلی امد حدود دو ساعت با دلسوزی تملم بیش از همه اساتید تدریس نمود و اخر کلاس متوجه شدیم تدریس استاد عمادی به دستور هیات جذب دانشگاه خانم دکتر زمانی و دکتر حمزه حسینی و دکتر غلامی برای همیشه حذف شد
کسی که در دنیا تدریس میکند در مازندران کشته میشود این هست مازندرانی که سرمایه خود را تخریب میکند
مشهدی بابا روشنی 21 آبان 1401
خداقوت به همه علی الخصوص دکتر ایوب

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.